Nutizie di Gruppu

Attrezzatura di Pruduzione

Avemu una squadra in espansione di pruduttori, applicazione è specialisti di serviziu cun sfondi altamente prufessiunali è forti capacità di R&D

news (1)
news (2)

Attrezzatura di Pruduzione

Firmu in u so sforzu per furnisce prudutti di punta in l'industria è supportu tecnicu per a cattura, l'elaborazione, a visualizazione, a stampa è a conservazione di immagini per applicazioni diagnostiche.

news (3)
news (4)

A qualità hè u massimu canonicu in Chuangtian. Assicuremu chì ogni pruduttu è serviziu prupostu da noi devenu risponde à esigenze strette di qualità. Per cuntrullà a qualità da u principiu, persistemu in a scelta di fornitori di qualità. Cumpremu materia prima da CENTERSTEEL o altri fornitori di classe mundiale, è ogni pezzu di u materiale hè tracciabile da i certificati OEM. Ogni tappa di u prucessu di produzzione hè sustinuta cunzistenti cù cuntrolli sistematichi è ispezione.
Cusì, u nostru pruduttu pò continuà à travaglià 50 ore in continuu, in modu sicuru è efficace. Tutti i nostri prudutti sò garantiti cun una garanzia di un annu.

Dipartimentu pruvatu di pruduzzione

Avemu avà fattu un novu dipartimentu per a prova di putenza di u mutore, tuttu u mutore cumpletu face a prova di putenza in 5o ore prima, è a macchina di prova era a vechja macchina, stu mese custruimu un novu dipartimentu, hè chjamatu dipartimentu di prova 2, noi cumprà a nova macchina di prova da l'associazione di mutori diesel in Cina, è u tempu di prova da 50 ore longu à 100 ore longu, dunque tutta a nostra qualità è putenza cumpleta di u mutore serà fermamente cà prima.

Stu dipartimentu 2 ùn hè micca solu u dipartimentu di prova di putenza di u mutore, facemu ancu a macchina di prova di parti per a pompa di oliu, pompa di carburante, pompa di iniezione, iniettore è pompa d'acqua, sta macchina puderia ispezionà a pressione di a pompa di oliu, pompa di carburante, pompa d'iniezione è iniettore, è puderia pruvà a capacità di a pompa di a pompa d'acqua, dunque da questu annu, tutte queste pompe è qualità di l'iniettore alzeranu u novu passu, è a nostra sucietà cumprerà più macchina di ispezione per e parti principali di u mutore , assicuraremu di a qualità di a nostra marca CHUANGTIAN sò i migliori cù u listessu livellu di prezzu da questu annu.


Tempu di posta: Jul-16-2021